dimarts, 8 d’abril del 2014

COLÒNIES DE CICLE MITJÀ!

Els dies 26, 27 i 28 de març vam estar de colònies  al Camp d’Aprenentatge Pau Casals, del Vendrell i vam dormir a l'alberg Santa Maria del Mar. 

Durant els tres dies vam fer activitats molt interessants com: visitar la casa on Pau Casals va viure quan era petit, la casa que quan les coses li van anar millor es va fer construir vora el mar i sobretot vam aprendre moltes coses de la seva vida i de la seva genialitat com a músic. També vam gravar un CD amb dues cançons i ens el vam personalitzar. 

El que més ens va agradar va ser poder gaudir de les estones a la platja: jugant a la sorra, agafant petxines i mullant-nos els peus! Va ser molt divertit! 

Us convidem a mirar les fotos que us faran entendre molt millor les nostres experiències.
 
VAN SER UNES COLÒNIES FANTÀSTIQUES!




 

4 comentaris:

  1. Que xulí va ser la casa del Pau casals cuan era gran ,però tambè va ser xulì tot.

    Us enrecordeu de la platja?

    Que us va agradar mès de les colònies.


    Alexandra

    ResponElimina
    Respostes
    1. van ser molt xules jo em bolia quedar una mica mes.


      Julia m

      Elimina
  2. va ser molt divertit cuan alguns es van tirar a l'aigua jo m'agues quedat a viure :)

    Josep

    ResponElimina
  3. Jo volía portar banyador, però no vaig poder portar-lo.


    Alexandra 4t

    ResponElimina