dilluns, 13 d’abril del 2015

BARCELONA M'ENAMORA!!!

Han estat tres dies increïbles...!!!

Vam marxar el dimecres ben d'hora , els mestres del CdA de Barcelona ens esperaven al Carrer Lleida per començar allà mateix el full de ruta, direcció... Castell de Montjuïc. Quines vistes més espectaculars de la ciutat!!! Després de dinar ens vam desplaçar amb metro fins a Passeig de Gràcia i vam fer una activitat d'exploració urbana ...Caram! Res a veure amb les dades de trànsit que vam recollir al nostre poble.Vam acabar el primer dia amb una sessió de cinema i tot seguit a dormir...estàvem esgotats.

El dijous ens vam aixecar molt enèrgics,vam tornar a agafar el metro fins a la parada del Liceu; i apa! A passejar per La Rambla fins a  Plaça Catalunya...i com no, visita obligada al mercat de la Boqueria. A la tarda vam fer un taller de trencadís, va ser una activitat molt interessant i vam poder demostrar que som grans artistes. La nit va ser genial...una sessió de disco molt autèntica on no va faltar un bàrman i un discjòquei.

Ja és divendres, que ràpid passa el temps! L'últim dia el full de ruta ens marcava una visita a La Pedrera i un recorregut per la Mansana de la Discòrdia(Casa Lleó i Morera, Casa Amatller, Casa Batlló)...i que bé que ens ho van  explicar tot els profes del CdA!

Ha estat una experiència inoblidable, per repetir! Els nostres mestres ens han felicitat perquè ens hem portat molt bé i hem posat moltes ganes en tot el que fèiem!

Ah!I tots i totes vam beure aigua de la Font de Canaletes!Sabeu què vol dir, oi?

Moltes gràcies a l'Enric , la Rosa i el Manel per haver-nos cuidat i ensenyat tan bé!!!!

1. I love Barcelona.☺☺☺

Queralt 4tA

1. Queralt millor q escriguis amb CATALA! !!!!������������

2. VA SER MOLT GUAI, DIVERTIT, SE'NS VAN TALLAR ELS LLAVIS PERÒ ENS HO VAM PASSAR SUPERRRRRRRRRRR!!!

CLASSE DE 4T A

3. Va ser molt guay les colonies a Barcelona!!!

Julia 4tA

4. ANCARA QUE NO AJI ANAT DE COLONIES ASIGUT DI BERIT ANAR AL COLER AQUELLS TRES DIES

5. va mola super I love Barcelona
    montse

6. vanse molts guais aqueis tres dies i lovo barcelona laia 4t a

7. Els 3 dies que bam estar a Barcelona ban ser molt guatxis

iker

1. Sisusplau no feu faltes Qué em fan mal els ulls
      otto

8. ENS HO VAM PASSSAR SUPER! HAN ESTAT LES MILLLORS COLONIES DEL UNIVERS !

I LOVE COLONIES

PAULA BAIGES

9. Els 3 dies més fabulosos de la meva vida.

Queralt 4tA

10. Si si va ser super mega guay les colonies ens va encanta i love barcelona i love barcelona volem tornar a barcelona

11. Són molt xules les fotos que carregues al Port USB

12. Perdo soc la Queralt 4tA.